awesomeninja

Alla inlägg under maj 2013

Av awesomeninja - 9 maj 2013 14:15

Heej... 8D *blir attackerad med spjut* Det var mer än en vecka sedan jag bloggade nu. AJM SÅRRI! DX

Jag orkar baara inte blogga. Plus att det inte finns så mycket att blogga om. Det händer inte så mycket i mitt 12-åriga liv, you see. KAN DET INTE BARA GÅ 2-3 ÅR NU MED EN GÅNG?? ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT?? DX

Jag såg nyss på en film förresten! :3 Och jag grät. Väldigt mycket. Jag var tvungen att täcka mitt ansikte med en kudde så min familj inte skulle se mig gråta. xD Det är nog min favoritfilm nu. 

FILMEN HETER...

*drumroll*

...

...

...


The Perks of Being a Wallflower! 8D

Det är nog min favoritfilm just nu. Och han som spelar huvudrollen, Logan Lerman, är nog min favoritskådespelare. :3  

Han är perfekt. Jag vet att alla säger "Nobody's perfect", "Alla makes mistakes" och stuff, men nej. Nope. Han är perfekt. I don't care what du say.


Jaa, nu när vi fått det ur vägen,

Jag kommer inte att blogga "regularly" här. Bara när jag känner för det och när jag har något att blogga om. Så haii~ Hoppas ni förstår~ 

(Inte för att någon faktiskt läser min blogg, men wwhatevvah)


Baibai ^^


/Lucas



Av awesomeninja - 1 maj 2013 13:58

Jag har inte något att blogga om, men jag tänkte att jag bara kunde spamma er med bilder på Danisnotonfire AKA Dan Howell eftersom han är min favorityoutubare. :33 AND I NEED TO SPREAD THE LOVE, YO.

 Så detta är Dan.   Den mest fabulous mannen i denna värld.            (sorry not sorry)    


Bloggplatsen hatar verkligen mig. ._. TYP HÄLFTEN AV BILDERNA FUNKADE INTE DDD:< DAFUQ Jag antar att datorn inte hanterade Dan's awesomeness.


Och nu måste jag ut till... THE OUTSIDE WORLD OMG o_o för att min mamma klagar på mig. ;~; 

Pfft, vem behöver frisk luft och skinande sol när man har en dator? 


Baibai~


/Lucas


Presentation

Yoo~ Du kan kalla mig Lucas. ;)
Jag är bara en tjej som älskar manga/anime/Japan och gillar att dela med mig av mitt tråkiga liv! Hoppas att ni enjoy svengelska för det kommer att vara a lot of det(jag kan inte prata svenska)!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards