awesomeninja

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

I CRIED A RIVER ;~;

Av awesomeninja - 9 maj 2013 14:15

Heej... 8D *blir attackerad med spjut* Det var mer än en vecka sedan jag bloggade nu. AJM SÅRRI! DX

Jag orkar baara inte blogga. Plus att det inte finns så mycket att blogga om. Det händer inte så mycket i mitt 12-åriga liv, you see. KAN DET INTE BARA GÅ 2-3 ÅR NU MED EN GÅNG?? ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT?? DX

Jag såg nyss på en film förresten! :3 Och jag grät. Väldigt mycket. Jag var tvungen att täcka mitt ansikte med en kudde så min familj inte skulle se mig gråta. xD Det är nog min favoritfilm nu. 

FILMEN HETER...

*drumroll*

...

...

...


The Perks of Being a Wallflower! 8D

Det är nog min favoritfilm just nu. Och han som spelar huvudrollen, Logan Lerman, är nog min favoritskådespelare. :3  

Han är perfekt. Jag vet att alla säger "Nobody's perfect", "Alla makes mistakes" och stuff, men nej. Nope. Han är perfekt. I don't care what du say.


Jaa, nu när vi fått det ur vägen,

Jag kommer inte att blogga "regularly" här. Bara när jag känner för det och när jag har något att blogga om. Så haii~ Hoppas ni förstår~ 

(Inte för att någon faktiskt läser min blogg, men wwhatevvah)


Baibai ^^


/Lucas



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av awesomeninja - 11 juli 2013 19:01

NU ÄR JAG HEMMA. PRISA GUDARNA OMG ;A; Det där gör jag aldrig om. Inte frivilligt iallafall. Jag stannar hemma för resten av mitt liv. ._. Jag var ganska ledsen när jag kom hem eftersom jag hade glömt min snuttefilt nånstans på vägen- ja jag har ...

Av awesomeninja - 4 juli 2013 23:32


TJOLLEHOPPSANSA! :D  Imorgon måste jag gå upp tidigt(mer specifikt; kl 10 men det är jäkligt tidigt för mig OkaY)för jag ska iväg på semester runt i sverige. Eller ja, först ner till Sunsvall, sedan till Umeå och sist till Piteå(min moders hemmasta...

Av awesomeninja - 24 juni 2013 13:51

På ett grönt papper med vita rader skrev hon en dikt, eftersom hon blivit inspirerad av en film. Och hon döpte den till "Färger", för det var det första hon tänkte på. Hon visste inte vad den skulle handla om, så hon skrev bara nonsens. O...

Av awesomeninja - 15 juni 2013 19:52

mat i din kyl, kläder på din kropp, ett tak över ditt huvud och en plats att sova, så är du rikare än 75% av alla på jorden.   OM DU HAR: pengar i banken, din plånbok och lite extra växel, så är du bland de 8% mest rika i världen.   OM ...

..

Av awesomeninja - 10 juni 2013 18:44

   

Presentation

Yoo~ Du kan kalla mig Lucas. ;)
Jag är bara en tjej som älskar manga/anime/Japan och gillar att dela med mig av mitt tråkiga liv! Hoppas att ni enjoy svengelska för det kommer att vara a lot of det(jag kan inte prata svenska)!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards