awesomeninja

Alla inlägg under juli 2013

Av awesomeninja - 11 juli 2013 19:01

NU ÄR JAG HEMMA. PRISA GUDARNA OMG ;A; Det där gör jag aldrig om. Inte frivilligt iallafall. Jag stannar hemma för resten av mitt liv. ._.

Jag var ganska ledsen när jag kom hem eftersom jag hade glömt min snuttefilt nånstans på vägen-

ja jag har en snuttefilt den e speciell jag har haft den sen jag döptes okej har du nåt problem med det

-men jag ringde till ett hotell vi hade bott på och den var i vårt rum, så de kommer att skicka den med posten. Glädjetårar. :,)

 

Jag var med min bästa vän Lelouch idag(en tjej btw)och det var kul. :) Härligt att bara träffas och prata lite grann. CATCH UP ON OL' TIMES U KNO

 

C ya gaiz

 

/Lucas

 

 

 

 

 

Av awesomeninja - 4 juli 2013 23:32

TJOLLEHOPPSANSA! :D 

Imorgon måste jag gå upp tidigt(mer specifikt; kl 10 men det är jäkligt tidigt för mig OkaY)för jag ska iväg på semester runt i sverige. Eller ja, först ner till Sunsvall, sedan till Umeå och sist till Piteå(min moders hemmastad)!

För att vara ärligt så längtar jag inte direkt. :\ Jag är den där typical tråkiga personer som aldrig vill åka 10 meter ifrån min dator. xD Men måste man, så måste man. "Det blir vad du gör det till" ska jag försöka följa. 


Det var disco idag i stan idag, btw. Storsjöcups-grejs. Som ni kanske redan gissat, gick jag inte. x3 Bara en massa barn/ungdomar som skakar lite rumpa på dansgolvet, hånglar i nåt hörn och möjligtvis dricker och röker lite granna. För som vi alla vet, så är alla 12-17-åringar swaggiga thugs som can göra vad dem vill. #YOLO liksom.


 


Så HAI!

Det var det, antar jag. Tänkte bara ge lite uppdatering även fast typ ingen läser min blogg. (^w^)b


HA EN MANGANIFIC DAG! :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Yoo~ Du kan kalla mig Lucas. ;)
Jag är bara en tjej som älskar manga/anime/Japan och gillar att dela med mig av mitt tråkiga liv! Hoppas att ni enjoy svengelska för det kommer att vara a lot of det(jag kan inte prata svenska)!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards